Centralka telefoniczna
19 listopada 2018
Liderami na rynku centrali telefonicznych są Slican, Panasonic i Platan, które mają bardzo duże doświadczenie w wytwarzaniu centrali telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń dla każdego przedsiębiorstwa.
Centrale telefoniczne – gdzie będą przydatne?
Centrala telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić więcej czasu osobom dzwoniącym, uprościć funkcjonowanie firmy oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Każda centrala telefoniczna umożliwia przekazywanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na odcięciu wyjść na rozmowy komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala zezwala na przyznanie każdemu aparatowi telefonicznemu wewnętrznego numeru dozwolonego, który zezwala na rozmowy zewnętrzne. Ma ona również taryfikację połączeń, które zostają zapisane w pamięci centralki dzięki czemu mamy możliwość sprawdzenia takich danych jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.