Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach
26 czerwca 2019
Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, ze względu na mobilność i szybki montaż, używa się ich na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
Producenci sprzedają różne rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednakże ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich znacznie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych lub kiosków.
Pawilon handlowy – czemu warto go posiadać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się znaczną wytrzymałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, wykazują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie odpowiednio konserwowany, posłuży kilkanaście lat – nawet przy intensywnym użytkowaniu.