Filmy korporacyjne i eventowe – komu zlecić produkcję filmów?

20 marca 2020

Jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów – to słynne wszystkim przysłowie. Sprawdza się ono również w reklamie, która od lat korzysta z siły wizualnych środków przekazu. Z początku były to tylko zdjęcia, jednakże wraz z zaawansowaniem techniki i zwiększeniem dostępu do kinematografii, a potem telewizji i internetu, z czasem wyparły je filmy. Obecnie filmy stanowią jeden trzonów ogólnoświatowych i lokalnych kampanii – zarówno jeśli chodzi o reklamę konkretnego produktu, kształtowanie wizerunki marki czy też akcje społeczne. Tak obszerne wykorzystanie filmów promocyjnych umożliwia głównie zróżnicowanie ich odmian, wśród których łatwo można odnaleźć tę, która do danej taktyki reklamowej będzie najlepiej dopasowania.

Produkcja filmów – jak podmioty publiczne i firmy używają ich do reklamy?

Spoty reklamowe są najczęściej stosowanym rodzajem produkcji filmowych, niezastąpionym w trakcie promocji firmy. Doskonale znamy je z telewizji, jednak w ostatnim czasie głównym kanałem ich rozpowszechniania jest również internet – raz za razem natrafiamy na nie w YouTube czy też na portalach informacyjnych, prócz tego popularną praktyką jest emitowanie ich w środkach komunikacji publicznej. Należy powiedzieć kilka słów również o firmach korporacyjnych, które są ważnym elementem planu tworzenia korzystnego wizerunku firmy w oczach potencjalnych pracowników oraz kontrahentów. Znaczącym gatunkiem są prócz tego filmy promocyjne. Ich produkcję zlecają nie tylko przedsiębiorstwa, ale również inne podmioty – między innymi te zajmujące się promowaniem regionów bądź miast, fundacji i organizacji pożytku publicznego. To narzędzie przydające się doskonale do ukazania piękna konkretnego miejsca, zaawansowania wszelakiego typu inwestycji (na przykład budowy biurowców czy autostrad) bądź szczegółów działaniach charytatywnych. Podobną kategorią są filmy eventowe, stanowiące rodzaj podsumowania wielorakich imprez branżowych.

Wykonanie filmów eventowych powierz doświadczonemu studiu

Żeby promocja oparta o filmy reklamowe przyniosła prognozowane skutki, muszą one charakteryzować się najwyższą jakością. Dlatego produkcję filmów należy powierzyć wypróbowanej, profesjonalnej firmie. O randze usług świadczonych przez konkretne studio niemało powie nam jego portfolio. istotne jest także to, z jakiego oprzyrządowania ono korzysta. Idzie m.in. o drony umożliwiające realizację atrakcyjnych ujęć z lotu ptaka, właściwie nieodzownych we współczesnych filmach korporacyjnych i promocyjnych.