Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?
14 kwietnia 2020
Wszystko, czego warto dowiedzieć się o Kraków agencja reklamowa, uzyskasz na k-myk.pl
Działania marketingowe winny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa stać na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, jednak mniejsze firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (animacje i klipy viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, stoisk targowych, billboardów bądź ulotek. Agencja marketingowa napisze też interesujące, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak np. Instagram, Twitter i Facebook.
Do których firm kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub konferencji wymagających zwykle drobiazgowego planowania, te obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnego i zżytego ze sobą teamu pracowników – wystarczy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych czy też opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które dają dostęp do znacznego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]